Stoer, speels en vrolijk voor kids!
(0)

+31 (0)6 285 92 692

Bestellen

Bestellen bij Apenkopje.nl gaat snel en eenvoudig!

Hoe kan ik online bestellen bij Apenkopje.nl?
Je hebt geen account nodig, maar het is wel jammer als je de voordelen hiervan mist. Zo worden je gegevens bewaard en hoef je deze bij een volgende bestelling niet nogmaals in te vullen. Bovendien kun je dan ook gebruik maken van de verlanglijst. Ben je een fan van onze leuke kleding en zien we je terug bij Apenkopje.nl, spaar dan met ons meer voor leuke kortingen. Punten spaar je alleen met een eigen account.

Geen voordelen mislopen? Registreer je vandaag nog.

Waar kan ik mijn persoonlijk gegevens wijzigen?
Als je inlogt in je account (‘mijn apenkopje’ ), bovenaan de pagina, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord). Ook kun je hier het factuur- en afleveradres opgeven of wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Dat overkomt ons allemaal wel eens. Ga naar ‘mijn apenkopje’ rechtsboven op de pagina en klik op ‘wachtwoord vergeten? Hierna wordt je verder begeleid in het aanvragen van een nieuw wachtwoord.

Waarom willen jullie mijn geboortedatum weten?
Dit is geen verplicht veld. Als je mee doet met het spaarprogramma kan Apenkopje.nl je op je verjaardag misschien wel verrassen met een leuk en klein apencadeautje.

Wat kost het om lid te zijn van Apenkopje.nl?
Het kost niks, maar levert je wel veel op.

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen in Nederland voor een vast bedrag van 3,95 Euro. Is je bestelling hoger dan 75 Euro, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Naar België bezorgen wij voor een vast bedrag van 6,95 Euro en voor Duitsland geldt een vast bedrag van 6,95 Euro. Is je bestelling hoger dan 100 Euro, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?
Je kunt bestellingen plaatsen op postadressen in Nederland, België en Duitsland. Uit andere landen is het op dit moment niet mogelijk om te bestellen.

Hoe gaat Apenkopje om met de BTW?
Alle prijzen die op de site staan vermeld zijn inclusief BTW.

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?
Als je na een uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen neem dan contact op met Apenkopje.nl. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen door een storing in het  betalingsverkeer.

Ik heb problemen met mijn winkelwagen, wat nu?
Dat is vervelend. Laat het ons weten we het op kunnen lossen.

Waar kan ik de algemene voorwaarden terugvinden?
Voordat je het bestelproces verlaat geef je akkoord voor de algemene voorwaarden. Op dat moment kunnen ze ook worden gelezen. Gemist of wil je ze nog even bekijken?