Stoer, speels en vrolijk voor jongens tot 5 jaar!
(0)

+31 (0)6 285 92 692

Leveren

Wanneer je een bestelling bij Apenkopje.nl hebt geplaatst, wordt deze door PostNL bij je bezorgd. Apenkopje.nl werkt zo veel mogelijk met brievenbuspost. Past je bestelling niet door de brievenbus, dan wordt het een pakketje.

Wat zijn de levertijden?
Als je de artikelen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur online hebt besteld en betaald, wordt je bestelling binnen 1-3 werkdagen bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald* (vrijdag na 15.00 uur, zaterdag en zondag) worden dinsdag, uiterlijk de woensdag, bezorgd. Apenkopje.nl streeft er naar om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Voor Belgie duurt dit langer dan de gebruikelijke 3 werkdagen. Dit geldt alleen voor brievenbuspost. Pakketpost wordt wel binnen 3 werkdagen bezorgd.

Hoe wordt mijn pakketje afgeleverd?
We geven je bestelling ter bezorging mee aan PostNL. Voor brievenbuspost ontvang je geen automatische bericht als we niet werken met track & trace. Voor pakketjes die niet door de brievenbus passen gebruiken we My Parcel. Je ontvangt per mail automatisch een apart bericht met informatie over de bezorgindicatie. 

PostNL thuislevering (geldt voor pakketpost)
Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra je bestelling verzonden wordt. Je kunt deze dan zelf volgen. Nu kan het gebeuren dat je niet huis bent op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbiedt. PostNL heeft hiervoor haar eigen voorwaarden. Op de site van PostNL is meer informatie hierover na te lezen. Tegenwoordig kun je er ook voor kiezen om het zelf op de halen bij een ophaalpunt van PostNL bij je in de buurt. Zeker handig als je weinig thuis bent. Via de mail van My Parcel kun je wat wensen doorgeven. Mocht je dit graag willen, neem dan contact met ons op via 06 285 92 692 zodat we de mogelijkheden met je door kunnen nemen. 

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Op deze manier kun je iemand anders verrassen met een leuk artikel van Apenkopje.nl. Natuurlijk zorgt Apenkopje.nl ervoor dat dit cadeautje op een leuke manier is verpakt. Geef je wensen duidelijk door via het kadobericht zodat wij voor een passende tekst kunnen zorgen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Dit kan alleen via een brievenbuspakje of als de bestelling niet door de brievenbus past en via de bezorgdienst van PostNL wordt afgeleverd. Nadat je pakket is overgedragen aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer.

Wie is er tijdens het verzenden aansprakelijk?
PostNL zorgt voor de levering van uw bestelling. Voor het niet op tijd bezorgen door PostNL is Apenkopje.nl niet aansprakelijk. Wanneer een bestelling niet binnen de verwachte 1 à 2 werkdagen verzonden kan worden, nemen wij contact met je op. Apenkopje.nl is niet aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigen van de verzonden producten. Het verpakkingsmateriaal wat wij gebruiken zorgt voor een goede bescherming van de bestelling. Is de inhoud toch beschadigd door ruwe of onzorgvuldige omgang zijn wij niet verantwoordelijk, dat ligt buiten onze macht. Klachten en/of opmerkingen over de bezorging van jou bestelling kun je melden bij de Klantenservice van PostNL. Als vast is komen te staan dat wij toch aansprakelijk zijn voor enige schade, dan is de aansprakelijkheid gemaximaliseerd tot het orderbedrag.

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen in Nederland voor een vast bedrag van 4,25 Euro. Is je bestelling hoger dan 100 Euro, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Naar België bezorgen wij voor een vast bedrag van 6,95 Euro. Voor Duitsland is dit € 7,95 Is je bestelling hoger dan 150 Euro, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.